About my lifestyle include parenting session. Also include working life and my family activity...

Breaking

Thursday 8 January 2015

Review Perkhidmatan Kereta Sewa Langkawi

Assalamualaikum w.b.t Dan Salam Sejahtera..

Cari Kereta Sewa Murah Pulau Langkawi

Percutian di Langkawi memerlukan kereta sewa untuk mudah bergerak.. Klu nak guna perkhidmatan Teksi pon boleh sebenarnya, Tapi sebab kami x bercadang nak guna perkhidmatan kereta sewa sebab boleh bergerak sekitar Langkawi tanpa ada halangan masa (x perlu tunggu teksi).. 

Perkhidmatan Kereta Sewa Di Langkawi sebenarnya banyak, ada yang iklan dalam web, blog.. Klu x order awal pon boleh, sebab perkhidmatan kereta sewa nie boleh jumpa sekitar area Jeti LAngkawi.. Mesti ramai orang yang offer sepanjang laluan dari Jeti selepas keluar dari Feri..

Klu nak ambil Perkhidmatan Kereta Sewa di Hotel tempat penginapan pon boleh, Tapi yang nie apa yang saya tengok harga dia mahal sikit sebab dia nak ambil untung jugak dari pemilik kenderaan..

Review Perkhidmatan Kereta Sewa Langkawi
Gambar Hiasan - Credit
Cheq dah search dekat google, market harga min RM80 ke atas sebab Hari cuti Sekolah.. Waktu puncak.. Tu yang cuba tanya Aini dari Blog Hijaukoko..Sebelum nie, Cheq pernah review Follower yang ke #100, tu terdetik nak tanya harga kereta sewa.. 

Aini memberikan perkhidmatan 2 Unit Kereta untuk disewakan, Kereta Viva Elite dan Honda Civic.. Untuk Waktu puncak macam nie, dia ada gak offfer harga murah dari pasaran sikit sebab ambil 4 Hari 3 Malam...  
Untuk Viva Elite (Auto)- RM 220
Untuk Honda Civic (Auto)- RM420

Deposit pon murah dalam RM20 jer..

Deposit Perkhidmatan Kereta Sewa Langkawi

Nie ada beberapa testimoni dari pelanggan beliau, banyak yang berpuas hati..
Testimoni Pelanggan Aini

Klu kereta tu, memang bersih dah siap vaccum. Klu ada anak kecik macam saya memang perlu kereta yang berhawa dingin.. Kereta yang disediakan memang x der masalah penghawa dingin.. Sejuk jer... Klu nak guna atau nak tanya tentang harga kereta Sewa di Langkawi boleh la Contact Aini di talian : 019-398 6724... 


Masa Sampai di Jeti Langkawi, Kami tunggu Depan Starbucks Coffee yang bertentangan dengan KFC, Tunggu kat situ senang orang nak hantar kereta, x perlu berjalan sangat dekat area parking.. Kadang-kadang orang kat sana dia tinggal Kereta Sewa dekat Parking yang dekat dataran Helang tu... Kunci tingal dalam dashboard... Hehe...  

Tunngu Kereta Sampai
Dah dapat kereta tue, boleh la bergerak ke Hotel untuk letak Barang-barang. kami sewa Hotel di kawasan 
Pantai chenang.. Klu yang plan nak ke Langkawi untuk shopping, better ambil hotel dekat kawasan Kuah, sebaba banyak kedai untuk membeli-belah..

Ikuti Aktiviti Sekitar Langkawi di Blog UntOngLAAA..

TQ

4 comments:

  1. Dari naik teksi mmg lagi baik sewa kereta.
    Bagus info, nanti pi sana boleh heloo2 tuan punya kereta sewa...

    ReplyDelete
  2. Ouh baru tahu.. thanks sebab sharing.. nanti kalau g langkawi leh jenguk post ni semula :)

    ReplyDelete
  3. ok jugak harga dia.. kdg2 time cuti dh smpai beratus dh

    ReplyDelete