About my lifestyle include parenting session. Also include working life and my family activity...

Breaking

Wednesday 18 March 2015

Cash Out Pertama Melalui Nuffnang

Assalamualaikum w.b.t Dan Salam Sejahtera.

Pengalaman mendapatkan BE dan Cara Nak Cash Out dengan NUFFNANG

Pengalaman pertama Pertama kali Cash Out melalui NUFFNANG setelah buat blog baru pada 16 Jun 2014.. Sebelum nie tengok orang lain duk sebut pasal Nuffnang, kini giliran cheq pulak walaupon blog hanya biasa-biasa sahaja... Tu pon kene terima kasih kat kawan-kawan yang selalu tolong menabung.. hehe :)..


Cash Out Pertama Melalui Nuffnang
Nuffang

Bagi yang dah lama bersama Nuffnang, mungkin ramai dah tahu tip dan cara untuk tarik perhatian nuffnang bagi BE dekat setiap blog.. Klu ada kelapangan saya boleh kongsi serba sedikit setakat yang saya tahu.. klu ada rakan yang nak kongsi dengan saya pon dialukan... 

Antara Tips untuk mendapat BE dari Nuffnang yang biasa dilakukan adalah, sentiasa berhubung dengan pihak nuffnang...Ajukan soalan kepada Nuffnang sekerap yang boleh.. klu setiap hari pon x pe... nie nak inform nuffnang yang blog kita masih aktif bersama dengannya.


Berikut serba sedikit tatacara untuk Cash Out dari Nuffnang:

Cash Out Pertama Melalui Nuffnang
Cash Out Pertama

Klik dekat Menu Earning, di kawasan kiri Dashboard, akan terpapar total earning dari nuffnang yang kita dapat... scroll kat bawah sekali tu ada butang Cash Out akan terpapar setelah hasil dari iklan melebihi RM50

Cash Out Pertama Melalui Nuffnang
Pengesahan Alamat
Setelah dah confirm, kita perlu kemaskini alamat untuk penghantaran cek. Pastu boleh klik confirm untuk mudtamadkan alamat bagi penghantaran.

Cash Out Pertama Melalui Nuffnang
Notifikasi Penghantaran Cek


Status permohonan Cash out akan terpapar. Dalam tu ada menyebut proses penghantaran akan dilakukan dalam tempoh 30 hari bagi Glitteri member dan 60 hari bagi non-glitteri member. 

TQ


6 comments:

  1. tahniah . mesti banyak ni . hehee . hari tu baru jugak cashout Nuffnang :)

    ReplyDelete
  2. wahh syok laa dah cash out..saya punye tak cecah2 100 pon..biar la dia beranak pinak dulu..huhuh

    ReplyDelete
  3. salam kenal dan undangan berkunjung ke blog saya rhgmsi.blogspot.com terimakasih

    ReplyDelete