About my lifestyle include parenting session. Also include working life and my family activity...

Breaking

Wednesday 11 June 2014

Naiktaraf Pusat Data JKR


Assalamualaikum,

Baru nak update kerja naiktaraf Pusat Data JKR... Projek dah nak habis baru nak update status.. hehehe:P

Pusat Data JKR mula kerja naiktaraf bulan Oktober 2013 klu x silap aku... Sekarang sudah di fasa-fasa terakhir... Pusat Data JKR nie terletak di Ibu Pejabat JKR Malaysia, Jalan Sultan Salahuddin. Kontraktor Utama yang menjalankan kerja naiktaraf dibuat oleh GSB Niaga Sdn Bhd.. Pejabat dia kat puchong klu x silap la..

Cuma harinie aku nak update serba sedikit perjalanan kerja naiktaraf.

Nie gambar selepas bahagian Office telah dirobohkan, cuma hanya tinggal Pusat Data jer.. Panel merah tu Data Center Punya Fire Fighting Device yang masih digunakan.

Nie pintu utama Pusat Data JKR.. Masih belum boleh roboh sebab tempat baru Pusat Data masih belum siap lagi..

Gambaran dari luar pusat Data JKR..

 


Nie Gambar laluan atas syiling dari Pusat Data ker Riser.. Dah lepas bukak syiling baru nampak semua kabel dengan konduit.... hahaha

Keadaan di ruang Lobby lif...

Selepas nie boleh la tengok keadaan selepas projek nie siap.. Harap aku x lupa nak update la nanti.. Projek nie aku aku ambil sikit sebanyak info selepas pergi  kursus Pusat Data kat INTAN dulu..


No comments:

Post a Comment